یک روز و روزگاری

حرف بین ما نگاه بود

عشق  رو نقاشی میکردیم

نقش ما خورشید و ماه بود

سوختم و سوختم و ساختم

هر چی داشتم به پات باختم

کاش تو رواز روز اول مثل امروز می شناختم

آخه عشق یعنی شکستن عاشقانه سر سپردن

 دل سپردن به سرابه

نظرات 2 + ارسال نظر
Manijeh 31 تیر 1389 ساعت 12:27 http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزش، آموزنده و خوبی ایجاد کرده اید در ضمن وبلاگ به روز شده است کدهای موسیقی برای وبلاگ قرار داده شده از نقدهای خوبتان جهت ارتقاع وبلاگ دریغ نورزید و لطف نمائید. باتشکر منیژه اسکوئی :

با سلاو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و التماس دعا در این ماه پر خیر برکت خیلی خوشحالم که دوستان همچون شمت برای ئبلاگ من نظر های میزارن که باعث دلگرمی و پیشرفت د رکارم می شود باید ببخشید که وقفه حدود یک ماه به وبلاگمو سر زدم نظرتون رو خوندم و بابت این طولان شدن شرمنده امید که از این به بعد بیشتر در خدومتتون باشم و نظرت و عقاید شما رو د روبلاگم به کار ببرم من هم برای شما و وبلگاتون آرزوی موفقیت دارم منتظر نظرات شما هستم با تشکر .
nilufareabi67@yahoo.com

منیژه 2 شهریور 1389 ساعت 17:37 http://manijhe.blogsky.com/

درود به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار محترم نام و آدرس وبلاگ خوبتان را لینک کردم، لطف کنید مرا با نام عشق من ایران http://manijhe.blogsky.com/ لینک نمائید موفق باشید منیژه اسکوئی

سلام درود به شما مسئول محترم وبلاگ:
ممنون که منو لینک کردین من هم شما رو لینک کردم امیدوارم بیشتر از این در خدمتتون باشم و براتون آرزوی موفقیت دارم
به امید ایران زیبا و قشنگ و پر از مهر و مهربانی درود به دخترو پسر ایرانی درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد